SOLEIL

Goooodmorgon!
Nu ligger jag här och chillar med min smoothie och tänker på livet! Hehe neeeee men jag funderar på om jag ska lägga mig ute i solen ett tag och hoppas på färg hehe.
Igår så bangade jag att lämna mitt hus när jag väl kom hem. Var för trött och för sliten. Min kropp är i stort behov av vila och en riktig jävla helkropps massage! Så. Ja. Igår. Sov. Jag. Så. Skönt!
Idag tänkte jag tvinga med Jojo in till stan för att kolla på bikinis och en födelsedagspresent... Är asdålig på presenter men aja får göra det bästa jag kan hehehe!
Ska även kolla om mamma vill ge mig pengar så jag kan köpa bomberjackan heheheheh! Man kanske ska ha shorts idag?? Hmmmm
Ne nu ska jag göra något vettigt!
PEACE


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback
RSS 2.0