Sthlm Skyline

Heeeej!
Jag gör ett helhjärtat försök att skriva ett seriöst inlägg. heheh aa juste.
Jaaaa snart är mitt lov slut. det suger. jag vill inte tillbaka till skolan och plugga liksom...
Har min svenska grej som jag måste skriva på, jag är så dålig och glömde spara senast så nu har jag inte bara halva att skriva utan nästan hela. ja tack! massa otur hela tiden.
Jag har chillat så rååått på lovet asså, det är nästan sjukt. hehehe har ätit på pasta Celine med bästa Hanna och Micke! Sen har jag sett hungerspelen, myst, ätit och ba levt liksom! Soo nice!
Jag skulle träffat Hanna idag men hon är sjukis :( (feel u bro). Så jag ska chilla lite på dagen tror jag. sen träffa Johanna på kvällen!
Nu orkar jag inte vara seriös längre hehehehehehe
Skriver kanske sen!
PEACE

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback
RSS 2.0