We dance to the beat

Heeey! Whatup?
Sveriges ssämsta bloggerska är här igen!!!
Jag har klassat mig själv som sämst för att det är sant! Whatup? Hehe nejdå bara dålig för tillfället :).
Idag hade vi chill specialschemadag! Det var nice! Började 10:15 och skulle ha slutat 14:00 tyyyp men slutade 11:00 för att Ann Heberlein (som skulle komma på författarbesök) var sjuk och inte kunde komma så det var awesome och jag chillade på Kenny's med Anna, Hanna, Tessan och Ida i typ 3 hours! Hehehhe asgott med thai, det var ett tag sen liksom!
Sen åkte jag hem med Tessan till henne och åt kladdiskaka och pratade om hennes födelsedag och allt annat mellan himmel och jord! :) lånade en blus av henne som var jättefin! :)
Sen kom jag hem och åt middag och chillade med musik och kollade om jag hade några klänningar jag kan ha på mig på middagen, brist på det känns det som men jaja det ska nog lösa sig ändå! :)
Neeee nu ska jag återgå till mitt episka chillande!

PEACE


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback
RSS 2.0