Weekendz

Heej hörni!
Nu är snart helgen slut :/ sucks. Jag har haft en awesome helg med vänner, skratt, mat och tunnelbanor! Jag har sovit hos Hanna med Tessan varje natt, anna var med i fredags och åt middag :) det var jättemysigt! Jag kunde inte sova i fredags för 1) sängen var hård 2) det var kallt 3) sängen rasade på morgonen och 4) jag är sämst på att somna bär jag piggnat till lite. Igår sov jag mycket bättre, då sov jag på soffan och den var mjuk och skön hihi weeei! :)
Jaaaaaag kommer inte på mer att skriva just nu förutom att jag kommer sitta barnvakt till 18:00 imorgon och det är segt men jag börjar 09:00 vilket är azum!
HANNA OM DU LÄSER (dum jag är, klart du gör) SÅ BJUDER JAG HEM PÅ MIDDAG HOS MIG PÅ LÖRDAG HIHI!

PEACE


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback
RSS 2.0